poniedziałek, 4 lutego 2013

ZUPEŁNIE NIE NA TEMAT

Natrafiłam na fragment "Złotej Lilii" Richelle Mead - autorki "Akademii Wampirów". Nie wiem, czy ktoś z Was, odwiedzających mojego bloga, zapoznał się z twórczością tej pani - jeśli nie, to polecam. Jeśli się zabierzecie za "Akademię Wampirów" (tak by było w kolejności), to nie zraźcie się tą częścią. Bardzo dużo osób uważa ją za nudną. Jednak polecam, to druga pod względem książek fantasy, seria, którą uwielbiam (Pomijając wszystkie C.C).

Jako że natrafiłam na fragment, nie mogłam sobie popuścić i przetłumaczyłam. Może będzie zachętą - a może nie? :)

- Wow - powiedział Adrian. Usiadł na łóżku i przetestował jego sprężystość, dając zielone światełko zadowolenia. - To jest niesamowite. Co ty o tym myślisz, Jaskier
- Brak słów - powiedziałam szczerze
Poklepał miejsce obok siebie.
- Chcesz je wypróbować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz