wtorek, 5 lutego 2013

Cytaty z "Mechanicznej Księżniczki"


- Nie jestem na każde zawołanie - powiedział Magnus. - Pomogłem z De Quinceyem, bo poprosiła mnie o to Camille. Raz pomogłem Willowi, bo zaproponował przysługę w zamian. Jestem czarownikiem. Nie służę Nocnym Łowcom za darmo.


***


Oczy Willa spotkały się z oczami Tessy, kiedy podeszła bliżej, prawie potykając się o rozerwany rąbek sukni. Przez chwilę rozumieli się całkowicie. Jedynie myśląc o Jemie wciąż jeszcze mogli patrzeć sobie w oczy. Gdy w grę wchodził Jem obydwoje byli zacięci i nieustępliwi. Tessa zobaczyła dłoń Willa zaciśniętą na rękawie Jema.
- Jest tutaj- powiedział.
Oczy Jema otworzyły się powoli. Tessa starała się zwalczyć wyraz zaskoczenia z twarzy. Źrenice miał powiększone, a tęczówka tworzyła jedynie cienki srebrny pierścień okalający czerń.
-Ni shou shang le ma, quin ai de? wyszeptał. (Czy jesteś ranna, moja droga)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz