środa, 10 kwietnia 2013

Nowe ciacho?

Oto Julian Blackthorn, towarzysz Emmy Carstairs z sagi pani C.Clare, która ma ujrzeć światło dzienne w 2015 roku.
Nie wiem, jak Wy - ja nie mogę się doczekać. Choć w pierwszej chwili myśl, że książka będzie "o najlepszej Nocnej Łowczyni od czasów Jace'a Waylanda" wydała mi się absurdalna. Ktoś równie dobry jak Jace? Niemożliwe. A co z nim, Jace poszedłby zupełnie w odstawkę? NIE MA MOWY!
A jednak z niecierpliwością czekam na wszystko, co tylko Cassie dla nas stworzy. Łącznie z "Kronikami Magnusa Bane'a" - halo, co właściwie stało się w Peru?


1 komentarz:

  1. Ja się zabrałam do ponownej lektury Miasta kości.
    Bardzo ciekawi mnie, czy talent pani Clare nie wypalił się przypadkiem i czy potrafi jeszcze czytelnika zaskoczyć... Jeżeli tak, to czapki z głów^^ Czekam na 2015 rok z niecierpliwością;)

    OdpowiedzUsuń