poniedziałek, 25 marca 2013

Witam!


Wiem, wiem, znów się wykręcam... ale najbliższy wpis z przetłumaczonymi fragmentami planuję na ten wolny, świąteczny tydzień :)

A teraz, co nastraja C.Clare?

City of Bones Playlist

Song Name
Standing - Vnv Nation
Demons - Guster
Hello, My Treacherous Friends - OK Go
Hold On, Hold On - Neko Case
Chocolate - Snow Patrol
Ballad of Maxwell Demon - Shudder to Think
I Know I Know I Know - Tegan and Sara
Pretty When You Cry - VAST
Caught By the River - Doves
The Crane Wife 3 - The Decemberists
Morningstar - AFI
Bones - Embrace
My Heart - The Perishers
I Will Follow You Into the Dark - Death Cab for Cutie

City of Ashes Playlist

Song Name
Lover I Don’t Have to Love - Bright Eyes
The Boy Who Blocked His Own Shot - Brand New
Somewhere Only We Know - Keane
Nearer Than Heaven - Delays
Gore Veil - The Deadly Snakes
Come Around - Rhett Miller
The Adventure - Angels & Airwaves
Lightning Blue Eyes - Secret Machines
Fall at Your Feet - Crowded House
Empty Room - Marjorie Fair
Love Is All - The Rapture
Do You Realize? - The Flaming Lips
Where Does the Good Go - Tegan and Sara
Only Ashes - Something Corporate





































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz