czwartek, 29 stycznia 2015

Aaaaghhh!

Dobra i zła wiadomość.
Zła: Wczoraj zaleciałam do Empiku, żeby chociaż nacieszyć oczy "Kronikami...", dopóki nie mogę jej kupić, a tu nie ma. Serio. Nie ma. W ogóle. A to przecież nówka! Moja mina dosłownie wyglądała tak: :(

A teraz dobra: Wywiad z Cassie! Chociaż jeden plusik :D
Nie wiem, czy tłumaczyć, czy nie, jak będzie trzeba to na pewno to zrobię - ale czytając w oryginale czuję to tak, jakbym co najmniej sama przeprowadzała ten wywiad :D
http://tmisource.com/2014/11/23/exclusive-cassandra-clare-and-holly-black-talk-about-the-iron-trial-diversity-and-a-bat-part-one/

4 komentarze:

  1. Jeśli u Ciebie w mieście jest księgarnia Świat Książki to zobacz tam. ;) Ja swoje KB właśnie tam kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mi przydarzyłaby się taka historia to nie wiem. Chyba poryczałabym się na miejscu.
    Uwielbiam Magnusa. Dlatego też niedawno założyłam stronkę na FB https://www.facebook.com/boski.magnus.serduszko . Liczę na wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam kroniki na necie, bo w mojej księgarni też nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  4. I co, przeczytałaś? Jak oceniasz?

    OdpowiedzUsuń