środa, 26 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Spóźnione życzenia, niemniej równie prawdziwe. Samych gadżetów Nocnych Łowców pod choinką ;)
Jeśli o tym mowa - wreszcie doczekałam się "Miasto Zagubionych Dusz", i niedawno skończyłam czytać. Cassandra mnie nie zawiodła, chociaż przyznam, że bajeranckie zmiany akcji wbijały mnie w fotel ;)

Na stronie C.C przeczytałam coś takiego:
   Jeśli Will Herondale byłby doktorem...
Pacjent1: Doktorze, boli mnie brzuch..
Will: Obawiam się, że ma pan Demoniczną Ospę.
Pacjent2: Ostatnio bardzo często kaszlałem.
Will: To Demoniczna Ospa.
Pacjent 3: Ratunku! Zostałem postrzelony!
Will: DEMONICZNA OSPA!

Jeśli chodzi o mój drobny prezent Gwiazdkowy, to cytaty z "Mechaniczna Księżniczka", ze strony Cassandry. Oto i one:

- Nie chcesz nam pomóc - zwrócił się Will do Magnusa. - Nie chcesz stanąć przeciwko, jako wróg Mortmaina.

***

- Cóż, możesz go winić? - Woolsey wyrósł obok, cały w żółtym jedwabiu. - Co mógłbyś mu zaoferować, ci byłoby dla niego wartościowe?

***

- Dam ci wszystko, czego chcesz - powiedziała Tessa niskim głosem, który Will poczuł aż w kościach. - Wszystko, jeśli zdołasz nam pomóc w ratowaniu Jema.

***

Magnus złapał w dłonie swoje czarne włosy. - Boże. Dwoje z was. Mogę popytać. Znajdźcie niecodzienne szlaki żeglugowe. Stara Molly...

***

- Byłem u niej - powiedział Will. - Coś wystraszyło ją tak bardzo, że nawet nie wyczołga się ze swojego grobu.

***

Woolsey prychnął.
- I nic ci to nie powiedziało, mały Nocny Łowco? Jeżeli to jest naprawdę tego warte, to tylko przedłuży życie waszego przyjaciela o kilka miesięcy, może rok. On i tak umrze. A im wcześniej on umrze, tym wcześniej dostaniesz jego narzeczoną, tę, którą kochasz. - Posłał rozbawione spojrzenie Tessie. - Naprawdę powinniście odliczać dni do jego śmierci, a ta nadejdzie z wielkim hukiem. 


1 komentarz:

  1. Musze się zabrać za Piekielne Maszyny i to koniecznie! Również wesołej końcówki świąt życzę:D

    OdpowiedzUsuń